Кошик
165 відгуків
УкраинаДніпропетровська областьДніпро
+38 (067) 112-16-81
+38 (050) 481-99-95
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Интернет-магазин зоотоваров
Кошик

Доставка

При сумі замовлення від 400 гривень ми здійснюємо безкоштовну* доставка по всій Україні!

АКЦІЯ! До 31 квітня при сумі замовлення від 500 гривень ми надаємо безкоштовну доставку кур'єром Нової Пошти.

Безкоштовна доставка не поширюється на комбікорми для сільськогосподарських тварин.

* ZooComplex оплачує послуги з доставки посилок в міста наших клієнтів тільки компанією" Нова пошта.

Чи всі товари, представлені на сайті, я можу замовити з безкоштовною доставкою?

Так. Але є винятки. Якщо вартість товарів з поданого нижче списку буде складати більше 50% від всієї вартості замовлення, то вартість доставки ви оплачуєте самостійно.

 

Список видів товарів, доставка яких здійснюється платно
  • акваріуми;
  • перенесення для кішок і собак;
  • клітки для собак;
  • туалети для кішок і собак;
  • наповнювачі для котячих туалетів гранульовані, на основі дерева;
  • наповнювачі для котячих туалетів, на основі глини (бентоніту);
  • сіно для гризунів;
  • наповнювач тирсу, включаючи пресовані;
  • корми торгової марки Мій Пухнастик;
  • корми торгової марки Максі;
  • тераріуми;
  • тумби для акваріумів;
  • акваріумні грунти торгової марки Resun
  • корми для СГ тварин

 

Буде безкоштовна доставка, якщо замовити адресну доставку або доставку в почтомат?

Безкоштовна адресна доставка є тільки в містах Дніпро і Київ. У всіх інших містах безкоштовна доставка здійснюється лише на відділення Нової Пошти.

Сервіс за розрахунком вартості доставки допоможе дізнатися орієнтовну вартість доставки Вашого замовлення.

Сервіс за розрахунком термінів доставки допоможе дізнатися орієнтовну дату прибуття Вашого замовлення.


Оплата товару

  • за безготівковим розрахунком (на наш розрахунковий рахунок в Укрсиббанку або ОТП Банку);
  • переказ коштів на безготівкову платіжну картку Приватбанку (в будь-якому відділенні банку або за допомогою онлайн сервісу Приват24);
  • післяплата при відправці Новою Поштою;
  • готівкою при отриманні товару (в наших представництвах див. список вище).

Шановні клієнти!

Ми страхуємо всі ваші замовлення, пересилаються кур'єрськими службами. Переконливе прохання уважно ознайомитися з правилами подачі претензій до них у разі доставки товару з пошкодженнями.

    1. При отриманні замовлення огляньте цілісність коробки або пакети безпосередньо у відділенні перевізника.
    2. Обов'язково розкрийте посилку в присутності співробітника кур'єрської компанії, якщо виявите які-небудь пошкодження вантажу, попросіть оформити «Акт огляду вантажу» і заповніть «Бланк відмови від вантажу», вказавши причину відмови – У зв'язку з транспортувальним пошкодженням.
    3. Потім оформите «Акт прийому-передачі», де також вкажіть про пошкодження товару.
    4. Обов'язково, не йдучи зі складу кур'єрської компанії, зателефонуйте нам і повідомити всі деталі.

Після заповнення цих трьох документів ми зможемо вам вислати новий товар.

Якщо пошкодження вантажу не буде належним чином задокументовано, заміна пошкодженого товару не проводиться.


Ми робимо все можливе, щоб надати нашим клієнтам комплекс якісних послуг на кожному етапі роботи з нами. Це означає, що здійснюючи покупку через інтернет-зоомагазин ZooComplex. Ви зможете вибрати найбільш зручний і доступний для вас спосіб оплати і доставки товарів, отримавши при цьому максимальний комфорт і високий рівень обслуговування.